UPC Polska startuje z 7. edycją programu Think Big, który pomaga innowacyjnym przedsiębiorcom oraz innowatorom społecznym w pełni wykorzystać potencjał cyfrowego świata

UPC Polska startuje z 7. edycją programu Think Big, który pomaga innowacyjnym przedsiębiorcom oraz innowatorom społecznym w pełni wykorzystać potencjał cyfrowego świata

UPC Polska razem z partnerami, w tym Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju, UPC Biznes i Fundacją Digital Poland nagrodzi przedsiębiorców i innowatorów społecznych, którzy w oparciu o nowe technologie tworzą rozwiązania wspierające firmy, społeczności i obywateli w czasach pandemii. Inicjatywa to jeden z elementów długofalowego zaangażowania UPC w rozwój społeczeństwa i gospodarki cyfrowej w Polsce. Hasłem 7. edycji jest Think Digital. Oficjalny patronat nad programem objęły Ministerstwo Rozwoju i Ministerstwo Cyfryzacji.

UPC Polska startuje z 7. edycją programu Think Big, który pomaga innowacyjnym przedsiębiorcom oraz innowatorom społecznym w pełni wykorzystać potencjał cyfrowego świata

COVID-19 zmienił potrzeby konsumentów i stworzył nowe wyzwania dla firm, przyspieszając cyfrową transformację w wielu branżach. Według IDC, firmy transformujące się cyfrowo do 2023 r. będą generować 52% światowego PKB. Zamknięcie w domach i izolacja społeczna wywarły znaczący wpływ na biznes, społeczności i jednostki, pokazując cyfrowe wykluczenie seniorów i osób z niepełnosprawnościami, a także rosnącą niepewność związaną z przyszłością rynku pracy. Badania pokazują, że cyfryzacja odegra kluczową rolę w post-pandemicznym świecie, zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i społecznym.

W kategorii Think Transformation zwyciężył projekt Edward.AI, czyli wirtualny asystent wspierający przedstawicieli handlowych B2B. Rozwiązanie to może znacząco usprawnić pracę handlowca, eliminując powtarzalne i manualne czynności jak np. raportowanie. Przekłada się to na łatwą do zmierzenia korzyść i wartość dla organizacji. Jury doceniło dojrzałość rozwiązania, jego gotowość do łatwego wdrożenia, a także wysoki potencjał do transformacji biznesu dzięki wykorzystanym technologiom.

 

Pandemia koronawirusa spowodowała nagłe i głębokie zmiany gospodarcze i społeczne. W UPC wierzymy, że jednym ze skutecznych sposobów, aby sprostać nowym wyzwaniom, jest szybki rozwój internetu gigabitowego i adaptacja nowych technologii. Hasło tegorocznej edycji Think Big to „Think Digital”. Naszym celem jest wyróżnienie przedsiębiorców i innowatorów społecznych, którzy tworzą cyfrowe rozwiązania dla firm, społeczności i obywateli, pozwalające im dołączyć do cyfrowego świata i rozwijać się dzięki oferowanym przez niego możliwościom.

Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

Program skierowany jest do przedsiębiorców, którzy oferują rozwiązania pomagające małym i średnim firmom, a także indywidualnym przedsiębiorcom w pełni wykorzystać możliwości cyfrowe i rozwijać biznes w internecie, zwłaszcza w obliczu wyzwań spowodowanych pandemią COVID-19. Zwycięzcy Think Big: Think Digital otrzymają szansę na pilotażowe wdrożenie swoich rozwiązań lub na ich rozwój, a także wsparcie marketingowe i możliwość networkingu w gronie uznanych partnerów programu. Pula nagród finansowych wynosi 100 000 zł.

Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach:

Think Digital – innowacyjne rozwiązania, które pomagają małym i średnim firmom, a także indywidualnym przedsiębiorcom w pełni wykorzystać możliwości cyfrowego świata, szczególnie w nowej, post-pandemicznej rzeczywistości.

Think Social – rozwiązania non-profit, które w oparciu o nowe technologie, wspierają osoby indywidualne i społeczeństwo, pomagając walczyć z wykluczeniem. Głównym partnerem kategorii jest Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju.

Think Transformation – najbardziej spektakularne przyspieszenia cyfrowej transformacji w korporacjach, generujące znaczny wzrost. Głównym partnerem kategorii jest Fundacja Digital Poland.

 

 

Pandemia COVID-19 postawiła nas wszystkich – obywateli, instytucje publiczne i biznes – przed koniecznością przewartościowania dotychczas obowiązujących dogmatów i sposobów działania. Przykładem takiej twórczej mobilizacji w walce z kryzysem są właśnie takie inicjatywy, jak Think Big. To rozwiązania, które stały się możliwe dzięki spotkaniu ludzkiej pomysłowości i wyobraźni z potencjałem technologii. Będą służyć nie tylko doskonaleniu modeli biznesowych, ale, co szczególnie istotne, też innowacjom społecznym, które wychodzą naprzeciw potrzebom słabszych.

wicepremier, minister rozwoju Jadwiga Emilewicz

THINK BIG: THINK DIGITAL – JAK APLIKOWAĆ?

Do udziału zapraszamy indywidualnych przedsiębiorców, spółki z segmentu mikro oraz MŚP, a dodatkowo, w kategorii Think Social, stowarzyszenia i fundacje. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać funkcjonujące i zweryfikowane rozwiązania w postaci produktów fizycznych, cyfrowych lub usług, bądź działające prototypy wymienionych powyżej rozwiązań, odpowiadające obszarom programu. Uczestnicy powinni prowadzić działalność gospodarczą lub realizować misję społeczną na terenie Polski.

  1. By zgłosić się do programu należy w terminie do 4 września wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej www.thinkbig.upc.pl. W ramach pierwszego etapu, Jury wyłoni 18 rozwiązań (12 z kategorii Think Digital i 6 z kategorii Think Social).
  2. Następnie, do końca października, odbędzie się faza półfinałowa, w efekcie której zostanie wybranych 9 najlepszych projektów (6 z kategorii Think Digital i 3 z kategorii Think Social), które wezmą udział w finałach programu.
  3. Pula nagród finansowych tej edycji to 100 000 zł – zwycięzcy kategorii Think Digital i Think Social otrzymają po 50 000 zł oraz szansę na pilotażowe wdrożenie/rozwój swojego rozwiązania we współpracy z UPC Polska lub innym partnerem programu.
  4. UPC Polska, wspólnie z Fundacją Digital Poland, w kategorii Think Transformation przyzna również nagrodę korporacji, która odznaczyła się najbardziej spektakularnym przyspieszeniem transformacji cyfrowej.

NAGRODY I KORZYŚCI Z UDZIAŁU
W VII EDYCJI THINK BIG: THINK DIGITAL

 
W kategorii Think Digital:
 
– Nagroda pieniężna w wysokości 50 000 zł dla zwycięzcy kategorii.
Szansa na pilotażowe wdrożenie przez zwycięzcę swojej usługi w ramach współpracy z UPC polska lub innym partnerem programu.
– Możliwość networkingu w gronie uznanych partnerów programu.
– Wsparcie marketingowe.
– Przedstawienie rozwiązania w specjalnym raporcie podsumowującym edycję Think Digital.

 
W kategorii Think Social:
 
– Nagroda pieniężna w wysokości 50 000 zł dla zwycięzcy kategorii.
– Możliwość networkingu w gronie uznanych partnerów programu.
– Wsparcie marketingowe.
– Możliwość dalszego rozwoju projektu we współpracy z Fundacją PFR oraz UPC Polska.

PATRONAT: Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji

PARTNER GŁÓWNY KATEGORII THINK DIGITAL: UPC Biznes

PARTNER GŁÓWNY KATEGORII THINK SOCIAL: Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju

PARTNER GŁÓWNY KATEGORII THINK TRANSFORMATION: Fundacja Digital Poland

PARTNERZY: The Heart, SpeedUp Venture Capital Group, Miasto Stołeczne Warszawa, Aula Polska, Sukces Pisany Szminką, Korn Ferry, Baker McKenzie, ENKY Consulting, Facebook, Microsoft, Dirlango, Accenture, American Chamber of Commerce in Poland
 
Więcej szczegółów na stronie UPC THINK BIG.