Ponad 120 zgłoszeń do 7. edycji programu Think Big

Ponad 120 zgłoszeń do 7. edycji programu Think Big

Ponad 120 przedsiębiorców i innowatorów społecznych zgłosiło swoje rozwiązania do programu Think Big, który w tym roku odbywa się pod hasłem Think Digital. Przed nami kolejne ekscytujące fazy programu – do połowy października wyłonionych zostanie 18 półfinalistów, którzy następnie powalczą o 9 miejsc w finale. Zwycięzców poznamy jeszcze w tym roku.

Jak co roku, program skierowany jest do przedsiębiorców, którzy, w oparciu o nowe technologie, rozwijają siebie oraz innych. Tym razem UPC wraz z partnerami nagrodzi najlepsze rozwiązania pomagające małym i średnim firmom, a także indywidualnym przedsiębiorcom w pełni wykorzystać możliwości cyfrowe i rozwijać biznes w internecie, zwłaszcza w obliczu wyzwań spowodowanych pandemią COVID-19. Z kolei w kategorii społecznej poszukiwane są najlepsze rozwiązania non-profit, które w oparciu o nowe technologie, wspierają osoby indywidualne i społeczeństwo, pomagając walczyć z wykluczeniem.

Losy uczestników można śledzić w biurze prasowym UPC: http://media.upc.pl/releases/think-big, a także w kanałach społecznościowych organizatora, m.in. na Facebooku: https://www.facebook.com/UPCbiznes, oraz partnerów programu.

Warto kibicować swoim faworytom. Zwycięzcy Think Big: Think Digital otrzymają bowiem szansę na pilotażowe wdrożenie swoich rozwiązań lub na ich rozwój, a także wsparcie marketingowe i możliwość networkingu w gronie uznanych partnerów programu. Pula nagród finansowych wynosi 100 000 zł. Szczegóły na THINK BIG UPC