to konkurs skierowany do młodych firm rozwijających się w oparciu o nowoczesne technologie. W ramach programu szukamy i nagradzamy najbardziej innowacyjne rozwiązania, które zmieniają świat biznesu. Po raz pierwszy wraz z Fundacją Polski Fundusz Rozwoju wybierzemy też rozwiązania, które przeciwdziałają wykluczeniu społecznemu.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W THINK BIG 2019?
Do udziału zaproszeni są indywidualni przedsiębiorcy, spółki z segmentu mikro oraz MŚP, a dodatkowo w kategorii Think Social – stowarzyszenia i fundacje. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać funkcjonujące i zweryfikowane rozwiązania w postaci produktów fizycznych, cyfrowych lub usług, bądź działające prototypy wymienionych powyżej rozwiązań, odpowiadające obszarom programu. Uczestnicy powinni prowadzić działalność gospodarczą lub realizować misję społeczną na terenie Polski. Więcej informacji o warunkach udziału w konkursie można znaleźć w regulaminie. (podlinkowanie do regulaminu)
AKTUALNOŚCI

Znamy finalistów UPC Think Big: Think Digital

Jury programu Think Big: Think Digital wybrało 9 finalistów tegorocznej edycji programu dla innowacyjnych przedsiębiorców i innowatorów społecznych realizowanego przez UPC Polska we współpracy z szerokim gronem partnerów.

Read more

Półfinaliści programu UPC Polska Think Big: Think Digital wybrani!

Do 7. edycji programu Think Big zgłosiło się ponad 120 przedsiębiorców i innowatorów społecznych. Dziś przedstawiamy 18 półfinalistów – 12 w kategorii Think Digital oraz 6 w kategorii Think Social.[…]

Read more

Ponad 120 zgłoszeń do 7. edycji programu Think Big

Ponad 120 przedsiębiorców i innowatorów społecznych zgłosiło swoje rozwiązania do programu Think Big, który w tym roku odbywa się pod hasłem Think Digital. Przed nami kolejne ekscytujące fazy programu –[…]

Read more
KATEGORIE KONKURSOWE
THINK CUSTOMER

Rozwiązania, które przynoszą wartość dodaną zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym: usprawniają komunikację, pozwalają na bardziej efektywne dostrzeganie i zaspokajanie ich potrzeb. Jesteśmy otwarci także na innowacje komunikacyjne oraz marketingowe.

ZGŁOŚ PROJEKT
THINK TRANSFORMATION

Wdrożenia przynoszące korzyści ekonomiczne przedsiębiorstwom. Szukamy rozwiązań z zakresu: usprawnień procesowych i technologicznych, metodyki organizacji pracy, a także projektów pozwalających na szybszą oraz sprawniejszą optymalizację i automatyzację działań.

ZGŁOŚ PROJEKT
THINK SOCIAL

Pomysły, które tworzą lub wykorzystują technologie do rozwiązywania problemów społecznych – w szczególności w obszarach takich jak: środowisko naturalne, dostęp do kultury i sztuki, edukacji, technologii oraz przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

ZGŁOŚ PROJEKT
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO 13.04.2019    
-79DNI -14GODZIN -37MINUT -52SEKUND
NAGRODY I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W THINK BIG
10 000 EUR DLA ZWYCIĘZCÓW

w poszczególnych kategoriach.

MOŻLIWOŚĆ WDROŻENIA SWOJEGO ROZWIĄZANIA

w UPC Polska dla Zwycięzcy w kategoriach Think Customer oraz Think Transformation.

MOŻLIWOŚĆ WSPARCIA PROJEKTU PRZEZ FUNDACJĘ PR

w UPC Polska dla Zwycięzcy w kategoriach Think Customer oraz Think Transformation.

MOŻLIWOŚĆ ZAPREZENTOWANIA PROJEKTU

przed globalnym funduszem inwestycyjnym Liberty Ventures.

INDYWIDUALNY PROGRAM MENTORINGOWY

dla każdego uczestnika konkursu, przeprowadzony przez jurorów Think Big – znanych i cenionych ekspertów biznesowych z wieloletnim doświadczeniem.

TWEET FEED
ETAPY KONKURSU THINK BIG
21 MARZEC 2018
21 MARZEC 2018
21 MARZEC 2018
JURY KONKURSU THINK BIG 2019

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque efficitur ornare velit. Quisque efficitur ornare velit.


Piotr Mieczkowski

Dyrektor Zarządzający w Fundacji Digital Poland. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze telekomunikacji, nowych technologii oraz mediów.
Zajmował się zagadnieniami z zakresu transformacji IT i dopasowania rozwiązań technologicznych do potrzeb biznesowych - budowania strategii i rozwoju innowacyjnych produktów, właściwych regulacji rynku oraz cyfryzacji, w tym e-administracji współtworząc mDokumenty i Elektroniczną Identyfikację (eID) w Polsce. Pracował dla Shell, Orange, Polkomtel oraz Cyfrowego Polsatu.
W ostatnim czasie związany był z EY, gdzie jako dyrektor rozwijał praktykę Doradztwa Biznesowego doradzając klientom z sektora TMT (Technology, Media, and Telecommunications) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.


Bogdan Bucurei


Chief Marketing Officer w UPC Polska, odpowiedzialny za komunikację marketingową, ofertę, budowanie wartości dla klienta, produkty oraz badania rynku. Przed dołączeniem do polskiego zespołu, zarządzał obszarami Customer Propositions oraz Content w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
W roku 2010 został Członkiem Zarządu UPC Rumunia oraz Dyrektorem Marketingu, kierując zarządzaniem produktowym.
Doświadczenie zawodowe dobywał w sektorze TMT, począwszy od roku 2001, w działach obsługi klienta oraz marketingu, w takich organizacjach jak Vodafone czy Telekom Romania.
Uzyskał dyplom MBA w Transylvania University w Braszowie.


Patrycja Gołos


Odpowiada za budowanie, wdrażanie strategii komunikacji oraz regulacji i polityki publicznej w UPC Polska, a także reprezentuje firmę w relacjach z interesariuszami.
Z UPC Polska jest związana od 2001 roku. Od 2007 roku, kieruje obszarem komunikacji i Public Affairs. Ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie na rynku mediów i telekomunikacji. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Wizja TV, pierwszej w Polsce cyfrowej platformie satelitarnej.
Aktualnie pełni funkcję Wiceprezesa Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) oraz Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Konfederacji Lewiatan, w których reprezentuje interesy sektora kablowego przed administracją publiczną, regulatorami, mediami oraz innymi interesariuszami zaangażowanych w rozwój cyfryzacji w Polsce.
Absolwentka Wydziału Stosunków Międzynarodowych Collegium Civitas. Swoją edukację kontynuowała na Wydziale Amerykanistyki w Centrum Studiów Amerykańskich na Uniwersytecie Warszawskim, a także Public Relations w London School of Public Relations.
Wiedzę z zakresu Executive Education w obszarze Przywództwa zdobyła na szwajcarskiej IMD.


Katarzyna Jabłońska


Odpowiada za przygotowania oraz wdrażanie strategii prawnej w UPC Polska. W 2005 roku rozpoczęła pracę w dziale prawnym UPC, a pięć lat później objęła stanowisko Radcy Prawnego, odpowiedzialnego za kwestie prawne, nie tylko w strukturach samej organizacji, ale także w spółkach towarzyszących.
Karierę zawodową rozpoczynała w kancelarii prawniczej Gessel, gdzie zajmowała się sprawami z zakresu fuzji i akwizycji (M&A), nieruchomości, korporacji oraz spraw sądowych. Brała także aktywny udział w audytach prawnych wielu lokalnych firm na zlecenie zagranicznych inwestorów.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała także dyplom British Centre for English and European Legal Studies – Uniwersytetu w Cambridge.
Jest członkiem lokalnych stowarzyszeń. Aktywnie uczestniczy w kursach z zakresu prawa ochrony konsumentów, telekomunikacji, technologii i innowacji.


Marta Jakowluk


Odpowiada za strategię personalną UPC od 2016 roku, wspierając tym samym realizację celów biznesowych firmy, zaangażowanie pracowników oraz przyczyniając się do zwiększenia atrakcyjności marki Pracodawcy na rynku pracy.
Do jej najważniejszych zadań należy pełnienie funkcji People Business Partner dla Prezesa UPC Polska, zarządzanie lokalnym zespołem HR, a także bieżąca współpraca z globalnymi strukturami HR, między innymi w obszarze budowania efektywnej kultury organizacyjnej opartej na motywacji, wpływając tym samym na pozytywne wyniki biznesowe organizacji.
Ostatnie jedenaście lat spędziła w Unilever Poland, pełniąc obowiązki Dyrektora HR dla Polski oraz regionu CEE. Przyczyniła się do tego, że Unilever został liderem wśród pracodawców branży FMCG w Polsce. W 2015 roku została finalistką konkursu ‘HR Innowator’ za program „Wellbeing i wspieranie różnorodności w miejscu pracy”.
Jest doświadczoną trenerką, mówczynią i mentorką. Interesuje się obszarem efektywnej pracy w zespole, wellbeing oraz aktywizacją kobiet na rynku pracy.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy.
Czynnie udziela się w Fundacji Business Boutique, której celem jest wymiana doświadczeń oraz poszukiwanie inspiracji przez kobiety w sferze zawodowej i stylu życia.


Olga Kozierowska


Trener biznesu, dziennikarka, mentorka, ekspertka od życiowych zmian. Współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Od ponad 10 lat wspiera rozwój zawodowy i osobisty kobiet w Polsce. Absolwentka University of Plymouth i Amsterdam School of Business. Do 2009 roku związana z międzynarodowymi korporacjami KLM, Unilever, DPD i GeoPost. Piastowała stanowiska menedżerskie, w tym regionalne, odpowiadając za Marketing i Komunikację w 14 krajach regionu CSEE. Certyfikowany trener metody Points of You®
Felietonistka, autorka trzech książek, audiobooka „21 Dni Przebudzenie” oraz cyklu „Update” na audioteka.pl. Wcześniej związana z TVN24 i TVP2. Prowadziła autorskie audycje na antenie radia Chilli Zet. Od lat szkoli kobiety bazując na praktycznej wiedzy, badaniach w zakresie identyfikacji potrzeb rozwojowych kobiet w Polsce i na świecie oraz doświadczeniach własnych. Inicjatorka ogólnopolskiego konkursu Bizneswoman Roku. Pomysłodawczyni aplikacji mobilnej MyOla i programu Sukces TO JA aktywizującego zawodowo kobiety. Współtwórczyni klubu Champions of Change działającego na rzecz rozwoju i wdrażania polityki diversity&inclusion w największych firmach w Polsce.
Laureatka wielu prestiżowych nagród. W 2014 roku trafiła do grona 25 liderów Polski na przyszłe 25 lat, a w 2018 otrzymała prestiżową nagrodę Women’s Tertiary European Award.
Prywatnie jest mamą trójki dzieci.


Artur Kurasiński


Autor bloga www.kurasinski.com. Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing game.


Przemysław Kuśmierek


Startupowiec z wyboru, założyciel i CEO Migam.org – startupu, który ułatwia komunikację z osobami głuchymi. Migam pracuje dla takich marek jak PKO Bank Polski, PZU, T-Mobile, Samsung, Decathlon i ponad 100 innych. Projekt został doceniony przez brytyjską parę książęca oraz Richarda Bransona w ramach VIRGIN Academy Awards. Migam.org jest także finalistą konkursu Chivas The Venture (półfinał World SummitAwards, wyróżnienie Social Tech dla „Najbardziej inspirujących innowacji społecznych”). Ponadto Przemek zajął 2. miejsce na liście najbardziej kreatywnych ludzi biznesu wg magazynu Brief i pojawił się na liście 100 najbardziej innowacyjnych ludzi w Europie Środkowo Wschodniej przygotowanej przez Google i Financial Times. W ostatnich latach prowadzone przez Przemka projekty R&D wyszły poza obszar dotyczący osób niesłyszących, czego przykładem jest omni.migam.org. Dodatkowo, Przemek z sukcesem przeprowadził trzy rundy finansowania i dwie akcje crowdfundingowe.


dr Beata Lubos


dr Beata Lubos - od 2004 r. zawodowo związana z resortem właściwym do spraw gospodarki, gdzie koordynowała prace związane z polityką innowacyjności. Aktualnie Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji Ministerstwa Rozwoju. Do jej głównych zadań należy tworzenie strategii i programów z dziedziny innowacyjności, założeń aktów prawnych, analiz strategicznych oraz projektowanie instrumentów wsparcia. Odpowiedzialna również za współpracę z UE, OECD i ONZ w dziedzinie innowacyjności oraz stosunku bilateralne z wybranymi krajami w tej dziedzinie. Prywatnie, doktor nauk ekonomicznych specjalizująca się w polityce innowacyjności.


Arek Piechocki


Współzałożyciel i Partner Zarządzający SpeedUp Venture Capital Group.
Pracuje z spółkami portfelowymi działającymi w obszarze IoT, martech i big data.
Doradza im głównie w obszarach związanych z strategią biznesową, kreowaniem produktów, kanałami sprzedaży i marketingiem. Wspiera je również w wyznaczaniu jasnych, konkretnych celów biznesowych, ich realizacji oraz w działaniach związanych z przetwarzaniem i wykorzystywaniem baz danych a także wspiera proces budowy ich wartości.
Posiada wieloletnie doświadczenie związane z branżą marketingową, które buduje już od 1995 roku. Ma za sobą zarządzanie działem marketingu dużej firmy z branży FMC oraz wieloletnią przygodę z marketingiem bezpośrednim jako współtwórca sukcesu TEQUILA\Polska i DATA Solutions.
Arek uważa, że mimo bałaganu, który towarzyszy narodzinom każdego biznesu prawdziwy sukces osiągają tylko te spółki, którym uda się wypracować silne DNA.


Robert Redeleanu

Prezes spółek Liberty Global w Europe Wschodniej – w Polsce i na Słowacji, działających pod marką UPC.
Robert jest doświadczonym menedżerem, realizującym ambitne projekty z zakresu zarządzania i transformacji biznesowej, a jego skuteczność potwierdzają osiągane wyniki i poprawa kondycji spółek, działających na bardzo konkurencyjnych rynkach Europy Wschodniej, zarówno w sektorze FMCG, jak i telekomunikacyjnym, w międzynarodowych organizacjach. Robert specjalizuje się także we wdrażaniu innowacji w zakresie relacji z klientem, osiągając przy tym najwyższe oceny satysfakcji (NPS) w branży.
Dołączył do zespołu Liberty Global w 2013 roku i sprawował szereg ról zarządczych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, począwszy od dyrektora ds. marketingu UPC w Rumunii, a od 2015 - w roli prezesa spółki. W 2016 roku został równolegle prezesem węgierskiego oddziału UPC, a od 2018 roku zarządza UPC Polska. W obecnej roli CEO Eastern Europe, Robert odpowiada za wyniki spółek Liberty Global w Polsce i na Słowacji.
Zanim dołączył do Liberty Global, przez blisko dwie dekady pracował w branży FMCG. Rozpoczął swoją karierę w 1996 roku w firmie Unilever, gdzie na przestrzeni lat sprawował różne funkcje kierownicze w obszarze marketingu i sprzedaży na Bałkanach i w Europie Środkowo-Wschodniej. Był dyrektorem ds. marketingu w Unilever w Rosji i na Ukrainie (2006-2009) oraz prezesem Scandia Foods (2009-2011).
Robert jest absolwentem ASE w Bukareszcie na specjalizacji Finanse i Bankowość. Ukończył również studia dla dyrektorów wykonawczych w Darden School of Business, na University of Virginia.


Paweł Zielewski

Dziennikarz, redaktor, publicysta, redaktor prowadzący magazynu "Pierwszy Milion".
Od 2007 roku na łamach "Forbesa", przez dwa lata redaktor naczelny forbes.pl. Wcześniej m.in. w "Pulsie Biznesu", "Gazecie Wyborczej", "Życiu Gospodarczym".
O finansach piszący od ponad 20 lat. Pasjonat private bankingu, (czasem łagodny) krytyk TFI. Prywatnie mąż i ojciec, fan Aikido, pasjonat historii i Gwiezdnych Wojen.


Monika Nowak-Toporowicz


Odpowiada za kompleksowe projektowanie, planowanie oraz implementację wszelkich aspektów technologicznych, wspierających rozwój biznesu, zarówno w Polsce, jak i na Słowacji. Ich celem jest dostarczenie wyjątkowych produktów oraz usług dla konsumentów z sektora B2B i B2C, przy jednoczesnym wzroście efektywności kosztowej, jakości obsługi, a także satysfakcji klienta. Obejmuje to całościowe zarządzanie działaniami w zakresie operacji sieciowych, informatycznych, planowania sieci, centrów danych, a także lokalnego łańcucha dostaw.
Dołączając do UPC w roku 2010, była odpowiedzialna za wdrożenie nowych rozwiązań oraz utrzymanie usług, między innymi: IP, VoIP, DTV. W kolejnych latach, zarządzała programami i projektami w obszarze sieci dostępowej w strukturach europejskich Liberty Global. Kierowała zespołem oraz realizacją projektów w 12 krajach w ramach działania Spółki.
Jest doświadczonym liderem z ponad dwudziestoletnim stażem w zakresie zarządzania, rozwoju, dostarczania i utrzymania usług, a także kierowania projektami oraz programami w strategicznych obszarach biznesowych. Wcześniej, sprawowała nadzór nad siecią i bezpieczeństwem w sektorze bankowym oraz usług związanych z bankowością.
Absolwentka studiów na Politechnice Wrocławskiej. Rozwój biznesowych kompetencji kontynuowała na szwajcarskiej IMD, a wiedzę z zakresu Executive Leadership pogłębiła dzięki INSEAD, jednej z wiodących i największych szkół biznesu na świecie.
Współzałożycielka Stowarzyszenia „Technologia w Spódnicy”, aktywnie wspierającej ambitne i utalentowane kobiety na ich drodze do sukcesu zawodowego oraz prywatnego.


Piotr Marchel

Dyrektor ds. Partnerstw i Relacji z ekosystemem, szef The Heart Corporate Club - społeczności wiodących korporacji zainteresowanych współpracą z młodymi spółkami technologicznymi jako źródłem innowacji, w ramach której rozwija także sieć relacji z europejskimi ośrodkami reprezentującymi dany ekosystem startupowy. Z wykształcenia prawnik, poprzednio związany z jedną z globalnych firm doradczych. Jego zainteresowania skupiają się wokół m.in. LegalTech (Mentor w programie LegalTech Hackathon), Silver Economy (AgeTech) oraz GreenTech. Prywatnie pasjonat geopolityki.


Jarosław Kuźniar


Nazywam się Jarosław Kuźniar, jestem multiinstrumentalistą. Mam za sobą radiowe, prasowe i telewizyjne doświadczenie.
Dzisiaj skupiam się na pracy online, bo tam jest przyszłość mediów. W pracy jestem od piętnastego roku życia. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet. Te marki mówią same za siebie. Zmieniałem je, bo szukałem więcej - wiedzy i pracy. Spotkałem na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć mnie zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak.
Dzisiaj to ja uczę studentów. Skupiam się na mądrym byciu przed kamerą, nowoczesnym kreowaniu swojej marki osobistej i rozwijaniu własnych kanałów w social mediach. Szkolę też firmy i osoby prywatne ze spraw, na których się znam. Od kilku lat z innej pasji, podróży, próbuję uczynić swój nowy zawód.
Świat odkrywam sam i z Klientami, dla których podróż to nie zawsze są wakacje. Przygotowujemy wyprawy szyte na miarę dla Klientów indywidualnych i biznesu, którzy podobnie jak ja chcą to robić inaczej, mądrzej, głębiej. Ruszamy po wiedzę, a nie zabawę.
Z początkiem 2019 roku otworzyłem agencję Kuźniar Media, gdzie skupia się moja praca zawodowa. Szkolenia, pisanie historii marek, doradzanie firmom w social mediach, inspirowanie innych jako speaker i konferansjer. Pracując w startupowej społeczności poznałem wiele firm, których założyciele pytają mnie, jak prowadzić marketing i PR, jak budować nowe media i dbać o własną markę. Kuźniar Media to agencja kreatywna, która odpowiada na te pytania.


Jany Fruytier

CFO regionu Europy Wschodniej.
Od 2017 roku odpowiadał za zarządzanie sprawozdaniami finansowymi, budżetem, ryzykiem oraz planowaniem finansowym UPC w Polsce. Wcześniej pracował jako Menedżer ds. Planowania Finansowego oraz Analiz w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Dołączył do struktur Liberty Global w Amsterdamie, następnie przeprowadził się do Szwajcarii. Zajmował wiele stanowisk w ramach różnych działów, zarówno w Liberty Global oraz UPC, zarządzając, między innymi, strategią produktową czy obszarem fuzji i przejęć.
Swoją karierę zawodową rozpoczynał w funduszu private equity w Holandii.
Absolwent Wydziału Ekonomii i Biznesu na Uniwersytecie w Amsterdamie. W 2010 roku uzyskał także stopień magistra w zakresie Międzynarodowego Zarządzania na European Business School w Londynie.


Łukasz Wejchert


Założyciel Dirlango. Wcześniej CEO oraz udziałowiec Grupy Onet, przejętej przez Ringier Axel Springier w 2012 roku przy wycenie 300m EUR. Karierę zawodową rozpoczął w ING Barings (1995) zajmując się rynkami kapitałowymi i finansowaniem strukturalnym.


Michał Mądry

Partner Zarządzający w Enky Consulting, certyfikowany ekspert w obszarze zarządzania projektami (PMP®, PMI-ACP®, PMO-CP®), analizy biznesowej (PMI-PBA®) i zarządzania zmianą (CMP®). Konsultant innowacji i nowoczesnych metod zarządzania, od 2016 roku prowadzi butik doradczy wdrażający nowe technologie w korporacjach i sektorze publicznym.


Jacek Jaworski


Dyrektor ds. transformacji cyfrowej w UPC Polska.
Odpowiedzialny za zarządzanie cyfrowymi kanałami kontaktu i przeprowadzanie UPC przez proces transformacji cyfrowej. Do UPC dołączył jako Dyrektor Online, skutecznie rozwijając sprzedaż i obsługę klienta przez internet.
Jego wcześniejsze doświadczenia obejmują zarządzanie sprzedażą, obsługą klienta i e-commerce w branży telekomunikacyjnej i retail. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej i SGH.


Marek Rosiński

Partner kierujący praktyką IP Tech w Warszawskim biurze kancelarii Baker McKenzie. Jest również członkiem Komitetu Sterującego Europejskiej Grupy IP Tech w Baker McKenzie. Posiada unikalne doświadczenie w zakresie prawa nowych technologii oraz doradztwa strategicznego. Na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat reprezentował klientów w kilkudziesięciu największych transakcjach informatycznych w Polsce. Działa w branży digital lokalnie oraz globalnie, ze szczególnym uwzględnieniem innowacji. Marek Rosiński jest jedynym w Polsce prawnikiem wyróżnionym tytułem Eminent Practitioner w dwóch obszarach – TMT oraz IP, przyznanym przez międzynarodowy ranking prawniczy Chambers Europe. Ponadto jest liderem w rankingu Legal 500 EMEA w kategoriach TMT oraz IP. Marek jest wykładowcą studiów podyplomowych w zakresie prawa nowych technologii w Polskiej Akademii Nauk. Jego wykłady dotyczą m.in. tworzenia się polskiego ekosystemu innowacji oraz negocjowania umów SLA. Marek jest również członkiem komitetu sterującego Fundacji Digital Poland.


Natalia Szulc

Odpowiada za realizację różnorodnych projektów komunikacyjnych w UPC Polska, m.in. w obszarze komunikacji korporacyjnej, media relations, komunikacji wewnętrznej, organizacji eventów czy programów specjalnych skierowanych do pracowników.
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji. Przed dołączeniem do UPC Polska, jako Communications Manager w Unilever, odpowiadała za obszar komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej w Polsce i krajach bałtyckich, w tym relacje z mediami, external affaires czy wspieranie budowania zaangażowania pracowników.
Jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Polsko-Francuskich Europejskich Studiów Doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.


Bartosz Rychlicki


Od 18 roku życia przedsiębiorca. Założył w 2006 agencję interaktywną, potem software house. W 2013 roku start-up technologiczny Quantum CX – w którym powstał Trener Życzliwości – oprogramowanie i hardware, który buduje u ludzi nawyk życzliwości. Pozyskał kapitał prywatny w wysokości 2 500 000 od inwestorów VC. Był dwukrotnie mianowany przez magazyn BRIEF jako „TOP 50 kreatywnych w biznesie”. Dwukrotnie też miał przyjemność wystąpić na TEDx (Wrocław i Koszalin). Współpracował z takimi firmami jak Orange, Santander Consumer Bank, PKO BP, Wakacje.pl czy Santander Bank Polska.
Specjalizuje się w budowaniu nawyków, stawianiu i osiąganiu celów, kreowaniu nowych produktów i opakowywaniu ich w odpowiednią komunikację.
Misją życiową Bartosza jest poprawa jakości życia ludzi poprzez łączenie psychologii z technologią. Opowiada o tym na co dzień, w swoim podcaście Przez Nawyki Do Celu (www.przeznawykidocelu.pl).
W 2019 roku Quantum CX zostało zwycięzcą programu UPC Think Big: Grow Smarter w kategorii Think Customer.


Tomasz Wesołowski


Współtwórca inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward. Organizator spotkań z cyklu A.I. meetup dla fanów sztucznej inteligencji. W branży internetowej działa od 2000 roku, m.in. jako założyciel i dyrektor zarządzający jednego z największych software house’ów.
Aktywnie działa na rzecz rozwoju branży. Współtworzył społeczność profesjonalistów, będąc w latach 2007-2009 Członkiem Zarządu spółki PROFEO powstałej z inicjatywy Grupy Pracuj. Jest pomysłodawcą cyklu barcampów technologicznych Techcamp, współtwórcą Klubu Dyrektorów Ecommerce skupiającego ponad 200 kluczowych osób z branży e-commerce w Polsce oraz twórcą Akademii Empathy, realizującej cykl branżowych wydarzeń edukacyjnych. Interesuje się zagadnieniami user experience oraz wpływem rozwoju sztucznej inteligencji na nasze codzienne życie.
W 2019 roku rozwiązanie Edward.AI zwyciężyło w programie UPC Think Big: Grow Smarter w kategorii Think Transformation.


Majka Lipiak

Przedsiębiorczyni i innowatorka społeczna, Prezeska Zarządu w Leżę i Pracuję, pierwszej agencji marketingowej, która powstała po to, by dać pracę osobom z niepełnosprawnością ruchową. Cofounderka startupu Zdalniacy, łączącego pracodawców z kandydatami z niepełnosprawnością ruchową, którzy mogliby pracować zdalnie.
Używa marketingu do zmiany kawałka świata na lepsze. Często występuje publicznie i szkoli w obszarach ekonomii społecznej i marketingu. Obala mity na temat niepełnosprawności, promuje unikalne talenty osób z niepełnosprawnościami oraz innowacyjność i pracę zdalną jako szansę na zmniejszanie barier na rynku pracy. Bizneswoman Roku w kategorii działalność społeczna, laureatka polskiej edycji rankingu Forbes "30 Under 30”, reprezentantka Polski w trakcie wydarzenia Merit360, gromadzącego młodych ludzi zdeterminowanych do realizowania Zrównoważonych Celów Rozwoju ONZ.
Członkini Rady Biznesu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz aktywna obywatelka programu British Council – Active Citizens for Social Enterprise.
W 2019 roku Leżę i Pracuję zostało zwycięzcą programu UPC Think Big: Grow Smarter w kategorii Think Social.


Ildikó Bodon

Obecnie VP B2B w UPC Polska.
Wcześniej przez ponad 10 lat zajmowała stanowisko VP B2B w UPC Węgry, pełniła także kilka ról w wyższej kadrze zarządzającej w obszarze B2B w T-Mobile na Węgrzech. Posiada również doświadczenie w obszarze usług mobilnych oraz usług dodatkowych.


Jakub Turowski

Szef zespołu ds. polityki publicznej w Facebooku odpowiedzialny za Polskę i kraje bałtyckie. Odpowiada za budowę relacji miedzy Facebookiem a ustawodawcami, regulatorami, organizacjami pozarządowymi i innymi społecznościami. Przed dołączeniem do Facebooka pracował m.in. w UPC Polska i PWC. Międzynarodowe doświadczenie w zakresie gospodarki cyfrowej zdobył m.in. w Brukseli, pracując dla Belgacomu nad agendą cyfrową i regulacjami europejskimi.


Magdalena Grzankowska

Członek Zarządu Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze marketingu i CSR. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze marketingu i CSR. Była założycielem i zarządzała Fundacją Edukacja Inaczej wspierającą rozwój młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym. Przez 6 lat pracowała w branży HR (szkolenia, rozwój) koordynując projekty finansowane z EFS. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Polityka Społeczna. Ukończyła także podyplomowe studia z zakresu Funduszy Unijnych w Krakowie i Prawa Pracy na UW. Obecnie uczestniczka programu Executive MBA w INE PAN. Prywatnie mama dwójki przedszkolaków. W Fundacji PFR odpowiada za obszar projektów społecznych oraz organizację i zarządzanie zespołem fundacji.


Krzysztof Nowakowski

Od 2001 roku jest szefem polskiego oddziału Korn Ferry. Jest członkiem Praktyki Finansowej, Praktyki Zaawansowanych Technologii i Gospodarki Cyfrowej oraz Praktyki Przemysłowej. Specjalizuje się w rekrutacjach na stanowiska zarządcze najwyższego szczebla ze szczególnym nastawieniem na sektor usług finansowych, private equity, telekomunikację i media. Dodatkowo, w warszawskim zespole jest odpowiedzialny za rekrutacje na stanowiska związane z zarządzaniem finansami i ryzykiem oraz transformacją cyfrową. Jest także ekspertem w obszarze zarządzania zmianą, efektywnością pracy zespołowej oraz transformacją kulturową, cyfrową i rozwojem organizacyjnym. Ma 28 lat doświadczeń zawodowych, z tego większość w obszarze doradztwa w zakresie strategii i zarządzania. Przed dołączeniem do zespołu Korn Ferry, zajmował się bankowością inwestycyjną w polskim oddziale bankowości inwestycyjnej BNP Paribas. Wcześniej pracował w Booz Allen & Hamilton w Warszawie, gdzie zarządzał projektami prowadzonymi dla polskich i międzynarodowych klientów korporacyjnych, międzynarodowych instytucji finansowych i agend rządowych. Doradzał przede wszystkim klientom reprezentującym branżę finansową, telekomunikacyjną oraz motoryzacyjną. Prowadził również szereg pionierskich projektów związanych z rozwojem infrastruktury. Na początku lat 90-tych był czynnie zaangażowany w proces przemian, pełniąc funkcję asystenta ministra odpowiedzialnego za reformę samorządową, a następnie doradcy prezesa Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej. Był Dyrektorem Programowym rządowego Funduszu Współpracy zarządzającym środkami pomocowymi Unii Europejskiej przeznaczonymi na cele restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstw użyteczności publicznej i infrastruktury. Jest członkiem Rady Programowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie oraz Prezesem Zarządu Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia MBA w Carlsson School of Business przy University of Minnesota prowadzone wspólnie ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie. Ukończył również program Executive Master in Consulting and Coaching for Change w INSEAD.


Konrad Korzeniewski

Partner w Enky Consulting. Konsultant w obszarze nowych technologii i zarządzania innowacjami. Od 2017 roku doradza przy wdrożeniach technologicznych w korporacjach i instytucjach sektora publicznego. Certyfikowany kierownik projektów (PRINCE2®) i specjalista w obszarze finansów korporacyjnych (CIMA Adv. Dip. MA, ex-Goldman Sachs).


Michał Olszewski

Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy prowadzi w imieniu Prezydenta m.st. Warszawy zadania z zakresu architektury, zagospodarowania przestrzennego i rewitalizacji, polityki związanej z pozyskiwaniem funduszy europejskich, polityki miejskiej oraz polityki metropolitarnej, koordynowania tworzenia planów i strategii rozwoju m.st. Warszawy oraz pozyskiwania środków pozabudżetowych na ich realizację, inwestycji m.st. Warszawy, geodezji i katastru, gospodarki odpadami komunalnymi, koordynowania polityki gospodarczej i innowacyjnej m.st. Warszawy, realizacji projektów gospodarczych i naukowych przy udziale partnerów prywatnych oraz działalności gospodarczej i zezwoleń.


Karol Mazurek

Dyrektor Zarządzający w Accenture Polska. Odpowiada za strategię i consulting. W sektorze IT pracuje od ponad 20 lat, z firmą związany jest od 1998 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w kierowaniu dużymi i złożonymi projektami z obszarów transformacji cyfrowej, integracji oraz architektury systemów, strategii IT oraz outsourcingu – przede wszystkim dotyczącymi wdrożeń, rozwoju i utrzymania głównych systemów dla klientów z sektora bankowego.


Paweł Nowacki

Strategy & Business Insight Director w UPC Polska, odpowiedzialny za strategię, rozwój biznesu i obszar Business Intelligence, nadzorujący m.in. rozwój kluczowych inicjatyw strategicznych, fuzje i przejęcia, a także krótko- i długoterminowe planowanie handlowe, raportowanie i analizę. Dołączył do UPC w 2016 roku jako Dyrektor Projektu Strategicznego w regionie CEE, wspierając Polskę, Węgry, Rumunię, Czechy i Słowację w ustalaniu priorytetów i opracowywaniu kluczowych transgranicznych oraz lokalnych inicjatyw strategicznych i analiz. Wcześniej pracował jako konsultant ds. zarządzania w Roland Berger i PwC, wspierając większość dużych firm telekomunikacyjnych w Polsce i regionie. Ukończył Monmouth College, IL, USA, na kierunku ekonomia, międzynarodowy biznes i informatyka.


Piotr Grabowski

Człowiek żyjący wyzwaniami. Piotr pomaga rozwijać HubHub - europejską sieć przestrzeni coworkingowych zlokalizowanych w Warszawie, Bratysławie, Pradze, Budapeszcie i Londynie. Ponadto w rodzinnym Białymstoku wraz ze wspólnikami prowadzi hub biznesowy Współpracownia świadczący szereg usług dla przedsiębiorców. Razem z kolegą z SGH - Michałem Piosikiem założyli pierwszy akcelerator branży spożywczej w Polsce - foodtech.ac. Wyszykują, szkolą i pomagają finansować startupy, które zmienią branżę spożywczą na bardziej przyjazną środowisku. W portfolio mają takie produkty jak bezmięsny kurczak, farmy wertykalne czy jedzenie w proszku. Wierzą, że mogą uratować ziemię przed katastrofą ekologiczną zmieniając wielki przemysł. Ważnym projektem w jego życiu jest Kazimiernikejszyn - pełny przygód i muzyki festiwal w Kazimierzu Dolnym, na terenie którego dostępne jest jedynie wegetariańskie i wegańskie jedzenie. Prywatnie miłośnik żeglarstwa, snowboardu, rolek, łyżew i rowerowych podróży po Polsce w poszukiwaniu urokliwych miejsc celem złapania oddechu na chwilę lub dwie.

PARTNERZY PROGRAMU

PATRONAT

GŁÓWNY PARTNER KATEGORII THINK DIGITAL

GŁÓWNY PARTNER KATEGORII THINK SOCIAL

GŁÓWNY PARTNER KATEGORII THINK TRANSFORMATION

PARTNERZY MEDIALNI